piątek, 18 lipca 2014

Hard beginnings!



Witam was Wszystkich !
( Jeśli ktoś wgl będzie mnie czytał;p )
Na początku może wyjaśnię dlaczego tu trafiłam. A więc jestem 20-latką która od paru już lat jest nieszczęśliwa w swoim własnym ciele dlatego tez postanowiłam się wziąć za siebie i ćwiczyć ale zazwyczaj po paru dniach siadała mi motywacja:( dlatego ten blog będzie służył mi jako taki 'kop w tyłek' :)



Będzie mi niezmiernie miło jeżeli ktoś będzie mi towarzyszył w tym trudzie i wspierał, choć wiem też że znajdą się tzw. "Hejterzy" ale to nic damy sobie rade i z tym, mam nadzieję że dzięki nim będę jeszcze bardziej zmotywowana do ćwiczeń:) 
Moje pierwsze wymiary zapisałam w zakładce 'O mnie' tam też możecie dowiedzieć się czegoś więcej o tym jaka jestem:)





Bloga traktuję jako mój elektroniczny pamiętnik jednak nie będę jak na razie ujawniać tu moich zdjęć:)





Pozdrawiam!:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz